sobota, 27 sierpnia 2016

Skrajnie Mylne Sygnały, Federica Bosco

Rzadko czytam opinie przed zakupem książki. Tym razem jednak stało się inaczej - i wcale się z nimi nie zgadzam! Że lekka, zabawna i dowcipna - tak pisali. A moim zdaniem? Lekka tak. Ale komedią bym tego nie nazwała. Dla mnie to taki trochę... dramat. Brigitta to kobieta, która - jak jej się wydaje - odnalazła miłość, tylko czeka aż ta miłość będzie w pełni dla niej. To znaczy? Luca jest już czyimś mężem. Jednak twierdzi, że odwzajemnia to nowe uczucie. Gdzie tu jest komedia? Owszem, autorka pisze lekko, ironicznie - co czasem wywołuje, moim zdaniem gorzki - śmiech.
Dobrze, że ma przyjaciółki - dzięki nim, nawet jeśli ślepo wierzy w "swojego" mężczyznę i nie chce słuchać ich rad - to trzymają ją blisko ziemi. Jedna z nich również odmieni jej życie w prawdziwą romantyczną historię...
Mimo, że komentarze mnie zmyliły i spodziewałam się typowej komedii a dostałam przyjemny dramat (wiem, że to dziwne połączenie) to dobrze mi się czytało tę książkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz